Convocatòries públiques de la Facultat
[sempre] Adquisició de bibliografia bàsica recomenada a les guies docents
Es manté oberta la sol·licitud d'adquisició d'exemplars de llibres recomanats als estudiants com a bibliografia bàsica a les guies docents de les assignatures dels estudis de la Facultat de Ciències amb la finalitat d'actualitzar i ampliar el fons de la Biblioteca de la UIB.
Els sol·licitants han de ser els professors responsables d’assignatures de grau d’algun dels estudis adscrits a la Facultat. La sol·licitud s’ha d'enviar per correu electrònic a la Secretària de la Facultat de Ciències, indicat el títol, l'autor, l'editorial, l'any de publicació i l'ISBN de l'obra així com el nom i el codi de l'assignatura on es recomana com a bibliografia bàsica i el nombre d'exemplars estimats necessaris. De manera general, estarà justificat sol·licitar dos exemplars per cada 50 alumnes i assignatura.
Tres pics per any acadèmic, la Comissió de Direcció del Centre juntament amb l'assessorament de la cap de la Biblioteca del Mateu Orfila i Rotger aprovarà les despeses sol·licitades. S’intentarà atendre a totes les sol·licituds, si bé a la distribució es tindrà en consideració el tipus d’assignatura (és prioritzen les de formació bàsica i les obligatòries), el número d'alumnes, la qualitat i el grau d'actualització, així com la disponibilitat pressupostària i la valoració de la coherència del fons en el seu conjunt, prestant especial atenció a les carències existents i la possibilitat del format electrònic. La comissió podrà demanar als sol·licitants informació addicional que pugui completar la descripció o la justificació de la necessitat de les despeses.
Les despeses aprovades seran comunicades als sol·licitants i publicades a la web de la Facultat de Ciències, moment a partir del qual el Servei de Biblioteca i Documentació podrà començar a tramitar el subministrament.
Publicat el 18/01/2022.
[25/03] Resolució - Ajuts per a activitats dirigides a l'alumnat
La Facultat de Ciències amb la finalitat de promoure l'organització, durant l'any 2025, d’activitats formatives o de difusió científica dirigides al seu alumnat estableix uns ajuts que poden demanar els docents i els estudiants d’algun dels estudis adscrits a la Facultat de Ciències. La Comissió de Direcció del centre valorarà i resoldrà les sol·licituds atenent a la rellevància i viabilitat de l'activitat.
Les peticions s’han de presentar telemàticament. A la seu electrònica de la UIB, trobareu els procediments amb tramitació telemàtica; concretament, al Catàleg de procediments. Com que no hi ha un procediment específic per presentar les sol·licituds, ho heu de fer mitjançant el tràmit Instància genèrica. A la sol·licitud, l’òrgan de destinació ha de ser la Secretaria General. A «Assumpte», indicau «Ajuts de la Facultat de Ciències»; a «Exposa», escriviu-hi «Convocatòria d’AJUTS PER ORGANITZAR ACTIVITATS FORMATIVES I DE DIFUSIÓ CIENTÍFICA ADREÇADES ALS ESTUDIANTS DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES. Any 2025», i, a «Sol·licita», que voleu participar a la convocatòria, que reuniu els requisits per demanar-la i que n’acceptau les condicions. Heu d’adjuntar el document de sol·licitud (annex) complimentat.
Les sol·licituds es podran presentar fins el 25 de març de 2025. Les sol·licituds fora d’aquest termini no seran admeses.
[24/12] Tancada - Despeses per activitats pràctiques curriculars (Segon semestre)
S'obri el termini del 10 de desembre de 2024 al 10 de gener de 2025, ambdós inclosos, fins a les 13 h (CET) com a hora màxima, per la sol·licitud de despeses derivades de les activitats pràctiques del segon semestre de l'any acadèmic 2024-25 lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències.
El professor responsable de cada assignatura amb activitats pràctiques, o la persona que delegui, podrà enviar el full de càlcul degudament complimentat als Caps d'Estudis en el termini establert. Les despeses podran incloure espècimens d'experimentació o demostració, material fungible i reactius de laboratori, petit equipament de laboratori (reparació, substitució i nova compra d'equipament) i despeses associades a les sortides de camp i ús d'altres instal·lacions (per exemple els Serveis Científicotècnics de la UIB).
En un temps prudencial, la Comissió de Direcció del Centre aprovarà les despeses sol·licitades a proposta dels Caps d’Estudis. S’intentarà atendre a totes les sol·licituds, si bé es tindrà en consideració el tipus d’assignatura (és prioritzen les de formació bàsica i les obligatòries), el número d'hores i el número d'alumnes, així com el grau d'especialització de les pràctiques. La comissió o els Caps d'Estudi podran demanar als sol·licitants informació addicional que pugui completar la descripció o la justificació de la necessitat de les despeses.
Les despeses aprovades seran comunicades pels Caps d’Estudis als sol·licitants així com el procediment a seguir ateses les normes d’execució del pressupost del 2024 associades a la implantació del nou programa de gestió comptable i patrimonial UXXI-EC i la reestructuració de les àrees econòmiques de la Universitat.
Publicat el 05/12/2024.
[24/09] Resolució - Ajuts per a l’assistència al 7th GEIVEX Symposium
La Facultat de Ciències finançarà fins a 4 inscripcions per facilitar l’assistència dels alumnes de la Facultat al 7th GEIVEX Symposium, que tindrà lloc del 23 al 25 d'octubre de 2024 a l'auditori de l'edifici Gaspar Melchor de Jovellanos, al campus de la UIB. Aquest congrés internacional, organitzat pel grup de recerca TERCIT de la UIB i l'IdISBa, en col·laboració amb el Grupo Español de Innovación e Investigación en Vesículas EXtracelulares (GEIVEX), representa una oportunitat formativa pels estudiants del centre.
Els estudiants interessants a assistir-hi han de presentar una carta de motivació en què manifestin el compromís d’assistència per correu electrònic. El termini per presentar les sol·licituds és del 13 de setembre fins al dia 20 de setembre de 2024. Publicitat per llista de distribució de correu electrònic el 13 de setembre de 2024.
La comissió de selecció estarà formada pels membres del Comitè Organitzador Local del Simposi. La resolució de la convocatòria es notificarà als interessats el 26 de setembre de 2024 per correu electrònic.
Publicat el 05/10/2024
[24/06] Resolució - Ajuts per a mobilitat sortint d’estudiants
La Facultat de Ciències amb la finalitat de fomentar la mobilitat sortint d’estudiants, així com la participació d'estudiants a competicions o reunions internacionals que permetin donar visibilitat internacional a la Facultat de Ciències, tot contribuint a compensar els costos inherents, estableix ajuts (de 500 euros màxim) que poden demanar els estudiants que, en la data de publicació de la convocatòria, estiguin matriculats en un estudi de grau adscrit a la Facultat de Ciències durant l’any acadèmic 2023-24. L’activitat objecte de l’ajut s’ha de dur a terme des de l’endemà de la publicació fins al dia 31 de desembre de 2024.
Les peticions s’han de presentar telemàticament. A la seu electrònica de la UIB, trobareu els procediments amb tramitació telemàtica; concretament, al Catàleg de procediments. Com que no hi ha un procediment específic per presentar les sol·licituds, ho heu de fer mitjançant el tràmit Instància genèrica. A la sol·licitud, l’òrgan de destinació ha de ser la Secretaria General. A «Assumpte», hi heu d’indicar «Ajuts de la Facultat de Ciències». A «Exposa», hi heu d’escriure el nom de la convocatòria «I Convocatòria d’ajuts per fomentar la mobilitat interuniversitària dels alumnes de la Facultat de Ciències» i, a «Sol·licita», que voleu participar a la convocatòria i que n’acceptau les condicions ajuntant la documentació necessària.
Les sol·licituds es podran presentar des de l’endemà de la publicació i fins al dia 15 de juliol de 2024 (en primera convocatòria) o fins al dia 15 de setembre de 2024 (en segona convocatòria).
La Comissió de Direcció del centre valorarà i resoldrà les sol·licituds atenent als criteris publicats. La resolució de la convocatòria es publicarà el 19 de juliol de 2024 (primera convocatòria) i, si hi ha pressupost, el 19 de setembre de 2024 (segona convocatòria).
Resolució (primera convocatòria)
No hi ha sol·licituds (segona convocatòria)
Publicat el 27/06/2024; Actualitzat el 05/10/2024
[24/06] Tancada - Despeses per activitats pràctiques curriculars (Primer semestre)
S'obri el termini de l'19 de juny al 17 de juliol de 2024, ambdós inclosos, fins a les 13 h (CET) com a hora màxima, per la sol·licitud de despeses derivades de les activitats pràctiques del primer semestre de l'any acadèmic 2024-25 lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències (Graus de Biologia, Bioquímica, Farmàcia, Física i Química).
El professor responsable de cada assignatura amb activitats pràctiques, o la persona que delegui, podrà enviar el full de càlcul degudament complimentat als Caps d'Estudis en el termini establert. Les despeses podran incloure espècimens d'experimentació o demostració, material fungible i reactius de laboratori, petit equipament de laboratori (reparació, substitució i nova compra d'equipament) i despeses associades a les sortides de camp i ús d'altres instal·lacions.
En un temps prudencial, la Comissió de Direcció del Centre aprovarà les despeses sol·licitades a proposta dels Caps d’Estudis. S’intentarà atendre a totes les sol·licituds, si bé es tindrà en consideració el tipus d’assignatura (és prioritzen les de formació bàsica i les obligatòries), el número d'hores i el número d'alumnes, així com el grau d'especialització de les pràctiques. La comissió o els Caps d'Estudi podran demanar als sol·licitants informació addicional que pugui completar la descripció o la justificació de la necessitat de les despeses.
Les despeses aprovades seran comunicades pels Caps d’Estudis als sol·licitants així com el procediment a seguir ateses les normes d’execució del pressupost del 2024 associades a la implantació del nou programa de gestió comptable i patrimonial UXXI-EC i la reestructuració de les àrees econòmiques de la Universitat.
Publicat el 19/06/2024.
[23/12] Tancada - Despeses per activitats pràctiques curriculars (Segon semestre)
S'obri el termini del 11 de desembre de 2023 al 11 de gener de 2024, ambdós inclosos, fins a les 13 h (CET) com a hora màxima, per la sol·licitud de despeses derivades de les activitats pràctiques del segon semestre de l'any acadèmic 2023-24 lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències.
El professor responsable de cada assignatura amb activitats pràctiques, o la persona que delegui, podrà enviar el full de càlcul degudament complimentat als Caps d'Estudis en el termini establert. Les despeses podran incloure espècimens d'experimentació o demostració, material fungible i reactius de laboratori, petit equipament de laboratori (reparació, substitució i nova compra d'equipament) i despeses associades a les sortides de camp i ús d'altres instal·lacions.
En un temps prudencial, la Comissió de Direcció del Centre aprovarà les despeses sol·licitades a proposta dels Caps d’Estudis. S’intentarà atendre a totes les sol·licituds, si bé es tindrà en consideració el tipus d’assignatura (és prioritzen les de formació bàsica i les obligatòries), el número d'hores i el número d'alumnes, així com el grau d'especialització de les pràctiques. La comissió o els Caps d'Estudi podran demanar als sol·licitants informació addicional que pugui completar la descripció o la justificació de la necessitat de les despeses.
Les despeses aprovades seran comunicades pels Caps d’Estudis als sol·licitants així com el procediment a seguir ateses les normes d’execució del pressupost del 2024 associades a la implantació del nou programa de gestió comptable i patrimonial UXXI-EC i la reestructuració de les àrees econòmiques de la Universitat.
Publicat el 08/12/2023.
[23/06] Resolució - Ajuts per a activitats dirigides a l'alumnat
La Facultat de Ciències amb la finalitat de promoure l'organització, durant l'any acadèmic 2023-2024, d’activitats formatives o de difusió científica dirigides al seu alumnat estableix uns ajuts que poden demanar els docents d’algun dels estudis adscrits a la Facultat de Ciències. La Comissió de Direcció del centre valorarà i resoldrà les sol·licituds atenent a la rellevància i viabilitat de l'activitat.
Les peticions s’han de presentar telemàticament. A la seu electrònica de la UIB, trobareu els procediments amb tramitació telemàtica; concretament, al Catàleg de procediments. Com que no hi ha un procediment específic per presentar les sol·licituds, ho heu de fer mitjançant el tràmit Instància genèrica. A la sol·licitud, l’òrgan de destinació ha de ser la Secretaria General. A «Assumpte», indicau «Ajuts de la Facultat de Ciències»; a «Exposa», escriviu-hi «Convocatòria d’AJUTS PER ORGANITZAR ACTIVITATS FORMATIVES I DE DIFUSIÓ CIENTÍFICA ADREÇADES ALS ESTUDIANTS DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES DURANT L’ANY ACADÈMIC 2023-2024», i, a «Sol·licita», que voleu participar a la convocatòria, que reuniu els requisits per demanar-la i que n’acceptau les condicions. Heu d’adjuntar el document de sol·licitud (annex) complimentat.
Les sol·licituds es podran presentar del 20 de juny al 20 de juliol de 2023, ambdós inclosos. Les sol·licituds fora d’aquest termini no seran admeses.
[23/06] Tancada - Despeses per activitats pràctiques curriculars (Primer semestre)
A la reunió de la Junta de Facultat del 25 de gener del 2023 es va consignar el pressupost de 2023 per despeses derivades de les activitats pràctiques curriculars per estudis. Així mateix, es va establir un programa de reparació, reposició i actualització d’equipament científic docent.
S'obri el termini de l'17 de juny al 17 de juliol de 2023, ambdós inclosos, fins a les 13 h (CET) com a hora màxima, per la sol·licitud de despeses derivades de les activitats pràctiques del primer semestre de l'any acadèmic 2023-24 lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències.
El professor responsable de cada assignatura amb activitats pràctiques, o la persona que delegui, podrà enviar el full de càlcul degudament complimentat als Caps d'Estudis en el termini establert. Les despeses podran incloure espècimens d'experimentació o demostració, material fungible i reactius de laboratori, petit equipament de laboratori (reparació, substitució i nova compra d'equipament) i despeses associades a les sortides de camp i ús d'altres instal·lacions.
En un temps prudencial, la Comissió de Direcció del Centre aprovarà les despeses sol·licitades a proposta dels Caps d’Estudis. S’intentarà atendre a totes les sol·licituds, si bé a la distribució es tindrà en consideració el tipus d’assignatura (és prioritzen les de formació bàsica i les obligatòries), el número d'hores i el número d'alumnes, així com el grau d'especialització de les pràctiques. La comissió o els Caps d'Estudi podran demanar als sol·licitants informació addicional que pugui completar la descripció o la justificació de la necessitat de les despeses. Les despeses aprovades seran comunicades pels Caps d’Estudis als sol·licitants, en còpia al Degà.
Un cop comunicades les despeses derivades de les activitats pràctiques lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències, els sol·licitants podran començar a tramitar el subministrament o la prestació de serveis sol·licitada fent la obligatòria sol·licitud de contracte menor per UIBdigital, a càrrec de l’analítica comptable indicada pels Caps d'Estudis, a l'àrea administratius del Centre i indicar a observacions la referencia indicada pel cap d’estudis i el nom de l’assignatura d’acord amb el procediment de tramitació vigent. Les sol·licituds de contracte menor es podran fer fins el 15 de novembre de 2023.
Un cop lliurats el bé o realitzat el servei de conformement el sol·licitant ho comunicarà a l'àrea de gestió econòmica dels serveis administratius del Centre per correu electrònic (comptabilitat.ciencies@uib.es).
Publicat el 16/06/2023.
[23/05] Resolució - Ajuts per col·laborar en activitats i accions del centre
La Facultat de Ciències ofereix:
- Un ajut per col·laborar en activitats i accions d’internacionalització del centre, concretament per col·laborar en la gestió i actualització de la web i les xarxes socials (principalment, Instagram) de la Facultat de Ciències.
Tipus: Borsa d’ajut per a l’estudi.
Dirigit a: Estudiants matriculats durant el curs 2022-23 a un estudi oficial (preferentment, als estudis de grau de la Facultat de Ciències).
Durada: del 1 de juliol de 2023 al 30 de juny de 2024 (192 hores).
Quantia total: 420 euros.
Termini de sol·licitud: Fins al dia 9 de juny de 2023.
Resolució
Les sol·licituds s’han de per presentar mitjançant el tràmit Instància genèrica.
[23/04] Tancada - I Concurs de samarretes de la Facultat de Ciències
I Concurs de samarretes de la Facultat de Ciències organitzat pels i per als alumnes.
Els alumnes de cada grau de la Facultat de Ciències poden participarar amb un disseny que representi i identifiqui el seu grau. 4 categories (Biologia, Bioquímica, Física i Química). Premi: 100 euros per cada categoria i una samarreta amb el disseny guanyador.
El termini per a participar-hi és del 5 d'abril al 6 de maig de 2023. Bases i com enviar el disseny.
[22/12] Tancada - Despeses per activitats pràctiques curriculars (Segon semestre)
S'obri el termini del 12 de desembre de 2022 al 13 de gener de 2023, ambdós inclosos, fins a les 13 h (CET) com a hora màxima, per la sol·licitud de despeses derivades de les activitats pràctiques del segon semestre de l'any acadèmic 2022-23 lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències. El professor responsable de cada assignatura amb activitats pràctiques, o la persona que delegui, podrà enviar el full de càlcul degudament complimentat als Caps d'Estudis en el termini establert.
Les despeses podran incloure espècimens d'experimentació o demostració, material fungible i reactius de laboratori, equipament de laboratori (reparació, substitució i nova compra d'equipament) i despeses associades a les sortides de camp i ús d'altres instal·lacions.
En un temps prudencial, la Comissió de Direcció del Centre aprovarà les despeses sol·licitades a proposta dels Caps d’Estudis. S’intentarà atendre a totes les sol·licituds, si bé es tindrà en consideració el tipus d’assignatura (és prioritzen les de formació bàsica i les obligatòries), el número d'hores i el número d'alumnes, així com el grau d'especialització de les pràctiques. La comissió o els Caps d'Estudi podran demanar als sol·licitants informació addicional que pugui completar la descripció o la justificació de la necessitat de les despeses. Les despeses aprovades seran comunicades pels Caps d’Estudis als sol·licitants.
Un cop comunicades les despeses derivades de les activitats pràctiques lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències, els sol·licitants podran començar a tramitar el subministrament o la prestació de serveis sol·licitada fent la obligatòria sol·licitud de contracte menor o de material de laboratori homologat1 (enllaç https://mlaboratori.csuc.cat/) per UIBdigital, a càrrec de l’analítica comptable indicada pels Caps d'Estudis, a l'àrea administratius del Centre i indicar a observacions la referencia indicada pel cap d’estudis i el nom de l’assignatura d’acord amb el procediment de tramitació vigent. Les sol·licituds de contracte menor es podran fer fins el 17 de maig de 2023.
Un cop lliurats el bé o realitzat el servei de conformement el sol·licitant ho comunicarà a l'àrea de gestió econòmica dels serveis administratius del Centre per correu electrònic (comptabilitat.ciencies@uib.es).
1 En el cas de sol·licitar material de laboratori homologat a la sol·licitud heu de triar l’opció “Comandes corresponents a despeses de quantia inferiors a 15.000 €, o a 50.000 € si són del programa 541A, no imputades a projectes de recerca“.
Publicat el 11/12/2022.
[22/07] Resolució - Ajuts per activitats dirigides a l'alumnat
La Facultat de Ciències amb la finalitat de promoure l'organització, durant l'any acadèmic 2022-2023, d’activitats formatives o de difusió científica dirigides al seu alumnat estableix uns ajuts que poden demanar els docents d’algun dels estudis adscrits a la Facultat de Ciències que valorarà i resoldrà la Comissió de Direcció del centre atenent a la rellevància i viabilitat de l'activitat.
La sol·licitud, adreçada a la Sra. Secretària General de la UIB, s’haurà de presentar via telemàtica mitjançant <instància genèrica> a la seu electrònica de la Universitat. El titular hi haurà de fer constar que reuneix els requisits per demanar un dels AJUTS PER A L'ORGANITZACIÓ D’ACTIVITATS FORMATIVES I DE DIFUSIÓ CIENTÍFICA de la Facultat de Ciències, demanar de participar-hi i adjuntar-hi l'annex I de la convocatòria complimentat.
Les sol·licituds es podran presentar de l’15 de juliol al 30 de setembre de 2022, ambdós inclosos. Les sol·licituds fora d’aquest termini no seran admeses.
Resolució
Resolució de dia 19 de octubre de 2022 per la qual s'atorguen provisionalment els ajuts
[22/06] Tancada - Despeses per activitats pràctiques curriculars (Primer semestre)
A la reunió de la Junta de Facultat del 1 de juny del 2022 es va consignar el pressupost de 2022 per despeses derivades de les activitats pràctiques curriculars per semestre i estudis. Així mateix, es va establir un programa de reparació, reposició i actualització d’equipament científic docent.
S'obri el termini de l'15 de juny al 15 de juliol, ambdós inclosos, fins a les 13 h (CET) com a hora màxima, per la sol·licitud de despeses derivades de les activitats pràctiques del primer semestre de l'any acadèmic 2022-23 lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències.
El professor responsable de cada assignatura amb activitats pràctiques, o la persona que delegui, podrà enviar el full de càlcul degudament complimentat als Caps d'Estudis en el termini establert. Les despeses podran incloure espècimens d'experimentació o demostració, material fungible i reactius de laboratori, petit equipament de laboratori (reparació, substitució i nova compra d'equipament) i despeses associades a les sortides de camp i ús d'altres instal·lacions.
En un temps prudencial, la Comissió de Direcció del Centre aprovarà les despeses sol·licitades a proposta dels Caps d’Estudis. S’intentarà atendre a totes les sol·licituds, si bé a la distribució es tindrà en consideració el tipus d’assignatura (és prioritzen les de formació bàsica i les obligatòries), el número d'hores i el número d'alumnes, així com el grau d'especialització de les pràctiques. La comissió o els Caps d'Estudi podran demanar als sol·licitants informació addicional que pugui completar la descripció o la justificació de la necessitat de les despeses. Les despeses aprovades seran comunicades pels Caps d’Estudis als sol·licitants, en còpia al Degà.
Un cop comunicades les despeses derivades de les activitats pràctiques lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències, els sol·licitants podran començar a tramitar el subministrament o la prestació de serveis sol·licitada fent la obligatòria sol·licitud de contracte menor o de material de laboratori homologat1 (enllaç https://mlaboratori.csuc.cat/) per UIBdigital, a càrrec de l’analítica comptable indicada pels Caps d'Estudis, a l'àrea administratius del Centre i indicar a observacions la referencia indicada pel cap d’estudis i el nom de l’assignatura d’acord amb el procediment de tramitació vigent. Les sol·licituds de contracte menor es podran fer fins el 15 de novembre de 2022.
Un cop lliurats el bé o realitzat el servei de conformement el sol·licitant ho comunicarà a l'àrea de gestió econòmica dels serveis administratius del Centre per correu electrònic (comptabilitat.ciencies@uib.es).
1 En el cas de sol·licitar material de laboratori homologat a la sol·licitud heu de triar l’opció “Comandes corresponents a despeses de quantia inferiors a 15.000 €, o a 50.000 € si són del programa 541A, no imputades a projectes de recerca“.
Publicat el 13/06/2022.
[21/12] Tancada - Despeses per activitats pràctiques curriculars (Segon semestre)
S'obri el termini del 16 de desembre de 2021 al 17 de gener de 2022, ambdós inclosos, fins a les 13 h (CET) com a hora màxima, per la sol·licitud de despeses derivades de les activitats pràctiques del segon semestre de l'any acadèmic 2021-22 lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències. El professor responsable de cada assignatura amb activitats pràctiques, o la persona que delegui, podrà enviar el full de càlcul degudament complimentat als Caps d'Estudis en el termini establert.
Les despeses podran incloure espècimens d'experimentació o demostració, material fungible i reactius de laboratori, equipament de laboratori (reparació, substitució i nova compra d'equipament) i despeses associades a les sortides de camp i ús d'altres instal·lacions.
En un temps prudencial, la Comissió de Direcció del Centre aprovarà les despeses sol·licitades a proposta dels Caps d’Estudis. S’intentarà atendre a totes les sol·licituds, si bé es tindrà en consideració el tipus d’assignatura (és prioritzen les de formació bàsica i les obligatòries), el número d'hores i el número d'alumnes, així com el grau d'especialització de les pràctiques. La comissió o els Caps d'Estudi podran demanar als sol·licitants informació addicional que pugui completar la descripció o la justificació de la necessitat de les despeses. Les despeses aprovades seran comunicades pels Caps d’Estudis als sol·licitants.
Un cop comunicades les despeses derivades de les activitats pràctiques lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències, els sol·licitants podran començar a tramitar el subministrament o la prestació de serveis sol·licitada fent la obligatòria sol·licitud de contracte menor o de material de laboratori homologat1 (enllaç https://mlaboratori.csuc.cat/) per UIBdigital, a càrrec de l’analítica comptable indicada pels Caps d'Estudis, a l'àrea administratius del Centre i indicar a observacions la referencia indicada pel cap d’estudis i el nom de l’assignatura d’acord amb el procediment de tramitació vigent. Les sol·licituds de contracte menor es podran fer fins el 15 de maig de 2022.
Un cop lliurats el bé o realitzat el servei de conformement el sol·licitant ho comunicarà a l'àrea de gestió econòmica dels serveis administratius del Centre per correu electrònic (comptabilitat.ciencies@uib.es).
1 En el cas de sol·licitar material de laboratori homologat a la sol·licitud heu de triar l’opció “Comandes corresponents a despeses de quantia inferiors a 15.000 €, o a 50.000 € si són del programa 541A, no imputades a projectes de recerca“.
Publicat el 15/12/2021.
[21/10] Resolució - Ajuts per activitats dirigides a l'alumnat
La Facultat de Ciències amb la finalitat de promoure l'organització, durant l'any acadèmic 2021-2022, d’activitats formatives o de difusió científica dirigides al seu alumnat estableix uns ajuts que poden demanar els docents d’algun dels estudis adscrits a la Facultat de Ciències que valorarà i resoldrà la Comissió de Direcció del centre atenent a la rellevància i viabilitat de l'activitat.
Les sol·licituds (annex I de la convocatòria), dirigida a la Sra. Secretària General de la UIB, es podran presentar del 1 al 22 d’octubre de 2021, mitjançant instància general al registre electrònic de la Universitat de les Illes Balears exposant que reuniu els requisits per sol·licitar un dels AJUTS PER A L'ORGANITZACIÓ D’ACTIVITATS FORMATIVES I DE DIFUSIÓ CIENTÍFICA de la Facultat de Ciències, demanant participar-hi i adjuntant el document complimentat. S'estableix les 13:00h (CET) com a hora màxima pel lliurement de les sol·licituds.
Resolució
Resolució de dia 23 de novembre de 2021 per la qual s'atorguen provisionalment els ajuts
[21/06] Tancada - Despeses per activitats pràctiques curriculars (Primer semestre)
A la reunió de la Junta de Facultat del 22 de gener del 2021 és va consignar el pressupost de 2021 per despeses derivades de les activitats pràctiques curriculars per semestre i estudis. Així, s'obri el termini de l'1 de juny al 16 de juliol, ambdós inclosos, fins a les 13 h (CET) com a hora màxima, per la sol·licitud de despeses derivades de les activitats pràctiques del primer semestre de l'any acadèmic 2021-22 lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències.
Les despeses podran incloure espècimens d'experimentació o demostració, material fungible i reactius de laboratori, equipament de laboratori (reparació, substitució i nova compra d'equipament) i despeses associades a les sortides de camp i ús d'altres instal·lacions.
El professor responsable de cada assignatura amb activitats pràctiques, o la persona que delegui, podrà enviar el full de càlcul degudament complimentat als Caps d'Estudis en el termini establert. En un temps prudencial, la Comissió de Direcció del Centre aprovarà les despeses sol·licitades a proposta dels Caps d’Estudis. S’intentarà atendre a totes les sol·licituds, si bé a la distribució es tindrà en consideració el tipus d’assignatura (és prioritzen les de formació bàsica i les obligatòries), el número d'hores i el número d'alumnes, així com el grau d'especialització de les pràctiques. La comissió o els Caps d'Estudi podran demanar als sol·licitants informació addicional que pugui completar la descripció o la justificació de la necessitat de les despeses. Les despeses aprovades seran comunicades pels Caps d’Estudis als sol·licitants, en còpia al Degà.
Un cop comunicades les despeses derivades de les activitats pràctiques lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències, els sol·licitants podran començar a tramitar el subministrament o la prestació de serveis sol·licitada fent la obligatòria sol·licitud de contracte menor o de material de laboratori homologat per UIBdigital, a càrrec de l’analítica comptable indicada pels Caps d'Estudis, a l'àrea administratius del centre d’acord amb el procediment de tramitació vigent.
En el cas de sol·licitar material de laboratori homologat (enllaç https://mlaboratori.csuc.cat/) a la sol·licitud per UIBdigital heu de triar l’opció “Comandes corresponents a despeses de quantia inferiors a 15.000 €, o a 50.000 € si són del programa 541A, no imputades a projectes de recerca“ i indicar a observacions la referencia indicada pel cap d’estudis i el nom de l’assignatura.
Les sol·licituds de contracte menor es podran fer fins el 15 de novembre de 2021. Un cop lliurats el bé o realitzat el servei de conformement el sol·licitant ho comunicarà a l'àrea de gestió econòmica dels serveis administratius del Centre per correu electrònic (comptabilitat.ciencies@uib.es).
Publicat el 20/07/2021.
[21/06] Tancada - Adquisició de llibres (any acadèmic 2021-22)
A la reunió de la Junta de Facultat del 22 de gener del 2021 és va consignar el pressupost de despeses per a l'adquisició de llibres. Així, s'obri el termini de l'1 de juny al 16 de juliol, ambdós inclosos, fins a les 13 h (CET) com a hora màxima, per la sol·licitud de despeses per a l'adquisició de llibres recomanats als estudiants com a bibliografia bàsica a les guies docents de les assignatures dels estudis de la Facultat de Ciències l'any acadèmic 2021-22 i que no formen part del fons de la Biblioteca de la UIB.
Els sol·licitants han de ser els professors responsables d’assignatures de grau d’algun dels estudis adscrits a la Facultat. La sol·licitud s’ha d'enviar per correu electrònic a na Miquela Nadal, cap de la Biblioteca del Mateu Orfila i Rotger, indicat el títol, l'autor, l'editorial, l'any de publicació i l'ISBN de l'obra així com el nom i el codi de l'assignatura on es recomana com a bibliografia bàsica i el nombre d'exemplars estimats necessaris. De manera general, estarà justificat sol·licitar dos exemplars per cada 50 alumnes i assignatura. La cap de la biblioteca completarà la informació sobre el preu, la disponibilitat i la possibilitat de format electrònic.
En un temps prudencial, la Comissió de Direcció del Centre juntament amb l'assessorament de la cap de la biblioteca aprovarà les despeses sol·licitades. S’intentarà atendre a totes les sol·licituds, si bé a la distribució es tindrà en consideració el tipus d’assignatura (és prioritzen les de formació bàsica i les obligatòries), el número d'alumnes, la qualitat i el grau d'actualització, així com la valoració de la coherència del fons en el seu conjunt, prestant especial atenció a les carències existents i la possibilitat del format electrònic. La comissió podrà demanar als sol·licitants informació addicional que pugui completar la descripció o la justificació de la necessitat de les despeses.
Les despeses aprovades seran comunicades pels Caps d’Estudis als sol·licitants i publicades a la web de la Facultat de Ciències, moment a partir del qual el Servei de Biblioteca i Documentació podrà començar a tramitar el subministrament.
Publicat el 28/05/2021.
[21/05] Resolució - Ajuts per col·laborar en activitats i accions del centre
La Facultat de Ciències ofereix:
- Un ajut per col·laborar en activitats i accions de divulgació de la ciència del centre, concretament a identificar i classificar instrumental físic per a l’exposició permanent de l'edifici Mateu Orfila i Rotger, col·locar l’instrumental a les vitrines i elaborar fitxes informatives de l'instrumental més rellevant.
Tipus: Borsa d’ajut per a l’estudi.
Dirigit a: Estudiants matriculats durant el curs 2020-21 al grau de Física.
Durada: del 19 de juliol al 30 de setembre de 2021 (150 hores).
Quantia total: 360 euros.
Termini de sol·licitud: del 31 de maig al 7 de juny de 2021.
Resolució: 10 de juny de 2021.
- Un ajut per col·laborar en activitats i accions d’internacionalització del centre, que es concreten en la traducció al castellà i a l’anglès de la pàgina web i en l’elaboració de materials i vídeos de divulgació.
Tipus: Borsa d’ajut per a l’estudi.
Dirigit a: Estudiants matriculats durant el curs 2020-21 a un estudi oficial (preferentment, als estudis de grau de la Facultat de Ciències).
Durada: del 1 de juliol al 30 de novembre de 2021 (300 hores).
Quantia total: 720 euros.
Termini de sol·licitud: del 31 de maig al 7 de juny de 2021.
Resolució: 11 de juny de 2021.
Les sol·licituds s’han de presentar als serveis administratius del centre, a través de la cita prèvia.
[21/01] Resolució - Ajuts per activitats dirigides a l'alumnat (Segon termini)
La Facultat de Ciències amb la finalitat de promoure l'organització, durant l'any acadèmic 2020-2021, d’activitats formatives o de difusió científica dirigides al seu alumnat estableix uns ajuts que poden demanar els docents d’algun dels estudis adscrits a la Facultat de Ciències (Convocatòria 2020FC01) que valorarà i resoldrà la Comissió de Direcció del centre atenent a la rellevància i viabilitat de l'activitat.
Les sol·licituds (annex I de la convocatòria) es podran presentar del 11 al 18 de gener de 2021, mitjançant instància general al registre electrònic de la Universitat de les Illes Balears exposant que reuniu els requisits per sol·licitar la convocatòria 2020FC01 de la Facultat de Ciències, demanant participar-hi i adjuntant el document complimentat. S'estableix les 13:00h (CET) com a hora màxima pel lliurement de les sol·licituds.
Resolució
Resolució de dia 23 de febrer de 2021 per la qual s'atorguen provisionalment els ajuts.
[20/12] Tancada - Despeses per activitats pràctiques curriculars (Segon semestre)
S'obri el termini per la sol·licitud de despeses derivades de les activitats pràctiques del segon semestre de l'any acadèmic 2020-21 lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències.
Les despeses podran incloure espècimens d'experimentació o demostració, material fungible i reactius de laboratori, equipament de laboratori (reparació, substitució i nova compra d'equipament) i despeses associades a les sortides de camp i ús d'altres instal·lacions.
El professor responsable de cada assignatura amb activitats pràctiques, o la persona que delegui, podrà enviar el full de càlcul degudament complimentat als Caps d'Estudis abans de les 13:00h (CET) del 15 de gener de 2021. En un temps prudencial, la Comissió de Direcció del Centre aprovarà les despeses sol·licitades a proposta dels Caps d’Estudis. S’intentarà atendre a totes les sol·licituds, si bé a la distribució es tindrà en consideració el tipus d’assignatura (és prioritzen les de formació bàsica i les obligatòries), el número d'hores i el número d'alumnes, així com el grau d'especialització de les pràctiques. La comissió o els Caps d'Estudi podran demanar als sol·licitants informació addicional que pugui completar la descripció o la justificació de la necessitat de les despeses.
Les despeses aprovades seran comunicades pels Caps d’Estudis als sol·licitants, en còpia al Degà.
Un cop comunicades les despeses derivades de les activitats pràctiques lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències, els sol·licitants podran començar a tramitar el subministrament o la prestació de serveis sol·licitada fent la obligatòria sol·licitud de contracte menor o de material de laboratori homologat per UIBdigital, a càrrec de l’analítica comptable indicada pels Caps d'Estudis, a l'àrea administratius del centre d’acord amb el procediment de tramitació vigent.
En el cas de sol·licitar material de laboratori homologat (enllaç https://mlaboratori.csuc.cat/) a la sol·licitud per UIBdigital heu de triar l’opció “Comandes corresponents a despeses de quantia inferiors a 15.000 €, o a 50.000 € si són del programa 541A, no imputades a projectes de recerca“ i indicar a observacions la referencia indicada pel cap d’estudis o el nom de l’assignatura.
Les sol·licituds de contracte menor es podran fer fins el 30 d'abril de 2021. Un cop lliurats el bé o realitzat el servei de conformement el sol·licitant ho comunicarà a l'àrea de gestió econòmica (comptabilitat.ciencies@uib.es) dels serveis administratius del Centre.
Publicat el 26/02/2021.
[20/10] Resolució - Ajuts per activitats dirigides a l'alumnat (Primer termini)
La Facultat de Ciències amb la finalitat de promoure l'organització, durant l'any acadèmic 2020-2021, d’activitats formatives o de difusió científica dirigides al seu alumnat estableix uns ajuts que poden demanar els docents d’algun dels estudis adscrits a la Facultat de Ciències (Convocatòria 2020FC01) que valorarà i resoldrà la Comissió de Direcció del centre atenent a la rellevància i viabilitat de l'activitat.
Les sol·licituds (annex I de la convocatòria) es podran presentar en del 1 al 8 d’octubre de 2020, mitjançant instància general al registre electrònic de la Universitat de les Illes Balears exposant que reuniu els requisits per sol·licitar la convocatòria 2020FC01 de la Facultat de Ciències, demanant participar-hi i adjuntant el document complimentat. S'estableix les 13:00h (CET) com a hora màxima pel lliurement de les sol·licituds.
Resolució
Resolució de dia 19 d'octubre de 2020 per la qual s'atorguen provisionalment els ajuts.
[20/07] Tancada - Despeses per activitats pràctiques curriculars (Primer semestre)
A la reunió de la Junta de Facultat del 29 de gener del 2020 és va consignar el pressupost de despeses derivades de les activitats pràctiques per cada estudi d'acord amb els criteris del vicerectorat. Així, s'obri el termini per la sol·licitud de despeses derivades de les activitats pràctiques del primer semestre de l'any acadèmic 2020-21 lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències.
Les despeses podran incloure espècimens d'experimentació o demostració, material fungible i reactius de laboratori, petit equipament de laboratori i despeses associades a les sortides de camp.
El professor responsable de cada assignatura amb activitats pràctiques, o la persona que delegui, podrà enviar el full de càlcul degudament complimentat als Caps d'Estudis abans de les 13:00h (CET) del 15 de juliol de 2020. En un temps prudencial, la Comissió de Direcció del Centre aprovarà les despeses sol·licitades a proposta dels Caps d’Estudis. S’intentarà atendre a totes les sol·licituds, si bé a la distribució es tindrà en consideració el tipus d’assignatura (és prioritzen les de formació bàsica i les obligatòries), el número d'hores i el número d'alumnes, així com el grau d'especialització de les pràctiques. La comissió o els Caps d'Estudi podran demanar als sol·licitants informació addicional que pugui completar la descripció o la justificació de la necessitat de les despeses.
Les despeses aprovades seran comunicades pels Caps d’Estudis als sol·licitants, en còpia al Degà, moment a partir del qual els sol·licitants podran començar a tramitar el subministrament o la prestació de serveis sol·licitada fent la sol·licitud de contracte menor per UIBdigital, a càrrec de l’analítica comptable indicada pels Caps d'Estudis, a l'àrea administratius del centre d’acord amb el procediment de tramitació vigent. Les sol·licituds de contracte menor es podran fer fins el 15 de novembre de 2020. Un cop lliurats el bé o realitzat el servei de conformement el sol·licitant ho comunicarà a l'àrea de gestió econòmica (comptabilitat.ciencies@uib.es) dels serveis administratius del Centre.
Si bé no hi ha una partida específica, també, s'obri el termini per la sol·licitud de despeses de reparació, substitució i nova compra d’equipament inventariable utilitzat a les activitats pràctiques lligades a la docència dels estudis de la Facultat de Ciències, per l'estudi de la viabilitat i priorització per part de la Comissió de Direcció del Centre. El professor responsable de cada assignatura amb activitats pràctiques, o la persona que delegui, podrà enviar el full de càlcul degudament complimentat i la documentació addicional requerida als Caps d'Estudis abans de les 13:00h (CET) del 15 de juliol de 2020.
Publicat el 02/06/2020.